.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
3 مازنی نفرات برتر کتابخانه ای کشور شدند

سه مازنی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نفرات برتر کتابخانه ای کشور شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، جشن کتاب و کتابخوانی در محل سالن سالن همایش های صدا و سیما برگزار و از نفرات برتر کتابخانه ای در کشور تجلیل شد.

این مراسم با حضور حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، دری معاون وزیر فرهنگ و ارشاد، پرفسور مولانا، دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مدیران کل کتابخانه های استانها، اعضای منتخب کتابخانه ها، نفرات برگزیده کشوری در امر کتابخوانی و به منظور تجلیل از زحمات کتابداران در سالجاری بویژه در هفته کتاب برگزار شد.

مدیران کل برتر استانها، کتابداران نمونه، مسئولان برتر کتابخانه های عمومی و مشارکتی، رتبه های برتر کنکور عضو کتابخانه ها، مسئولان برتر انجمن ها، کارشناسان برتر فرهنگی، مسئولان برتر امور کتابخانه ها و مسئول برتر روابط عمومی کتابخانه ها از جمله افرادی بودند که در این همایش تجلیل شدند.

هابیل طهماسبی مسئول کتابخانه عمومی شهرستان بابل، رجبعلی اسحاقی مسئول کتابخانه های مشارکتی بهشهر و سلمان حبشی رتبه برتر کنکور سراسری سال گذشته و عضو کتابخانه شهرستان آمل از جمله کسانی بودند که از مازندران به عنوان نفرات برتر کشوری انتخاب و با اهداء جوایزی از آنان تقدیر شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.